Åtta timmar

har suttit o pluggat idag, på biblioteket, i åtta timmar, o jäklar vad jag har fått saker gjorda. Känns bra. Fickju inte så mkt gjort igår... men idag :) Fick sitta på favvoplatsen också, even better!! Men nu är jag så galet trött o hungrig så jag måste dra mig hemåt.

Tisdag imorn, o seminarium i grupper.
E livrädd, har ju inte hunnit läsa allt. som de andra som inte pluggar dubbelt.
Ibland tvivlar jag på min intelligens.
Det har jag kommit på att man kanske inte ska. Hur reagerar folk på att man ser ner ¨på sig själv egentligen?
har inte tänkt på vad jag tycker om andra som gör det, inte de i min närhet iallafall. Nu menar jag inte att man alltid ska klappa sig själv för bröstet, men man måste kanske gilla sig själv lite granna.
Biblioteksstudier ger tid för självrannsakan också. Ska nog börja va här mer:)
Gillar iaf Frescati bättre än Konradsberg.
Näe men hem o mat då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0