En fet kvinna uttalar sig!

Nu får det banne mig vara nog!!! Inte för att jag slaviskt följer Let's dance, men har jag inget annat för mig så kollar jag. Förra veckan ringer Becca o bara -"har du TVn på , VAD har hon på sig???" Hon var Car Jans danspartner som hade någon slags spetskroppsstrumpa, som inte var snygg nånstans.!!! Fler har tydligen hört av sig till programmet efter sänding, o jag håller med, LD är familjeunderhållning, den utstyrseln är opassande! Som svar på det säger Carl Jan:

                    - Jag tror att det är feta kvinnor som inte tål att se snygga kroppar.
                      Det var ju bara kvinnor som klagade, inte en enda man! fnyser Carl Jan Granqvist.

Va i helvete är det för fel på karln????+ Helt ärligt, Ok, han skulle säkert räkna mig som fet, om han nu har den pinnsmala partnern som måttstock, men Becca är inte fet nånstans!!!! UT med Carl Jan är det enda jag har o säga, o jag undrar vart han tycker han är snygg nånstans. Han är äcklig även genom TVrutan, typ kryper innanför skinnet på en... USCH!!  Här e länken till hela artikeln: http://www.metro.se/se/article/tt/2009/02/19/nojetvcarljandans/


I övrigt har veckan flugit fram, as usual, har just nu äckligt mkt att göra. Men kan inte bestämma mig om jag ska börja med hemtentan nu eller imorn bitt, är sjukt trött så allt kan gå fel, men samtidigt har jag ju nåt o starta med.... hmmm dilemma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0