Förnuftet talade

Har skrivit hemtenta HELA J_LA DAGEN!!!! Ursäkta det dåliga språket, men jag är ready to kille myself. det är så tråkigt, o man får aldrig nog me sidor o leka med.....:( Skulle åka o kolla på film hos Bea o Fredrik, men jag fick tacka nej, för samvetet sa att jag skulle plugga vidare för att slippa en all nighter imorn. hoppas jag slipper det. Deadlinen ligger på kl 9 på måndag morgon o nåra timmars sömn vore tacksamt, måndagen är fullproppad, har inte en rad kvar o skriva på i kalendern.... Dessutom måste jag ta o skicka in en fallbeskrivning till IUS kurs läraren... men det tar nog typ 10min o göra,värre e det me instuderingsfrågorna jag måste svara på för att jag inte kan gå på seminariet.. men så kluriga verkade de inte, o hon sa att jag kunde skicka in allt på måndag kväll. o det va ju snällt!!!

well well ska väl återgår till tentan I suppose....
 
HEMTENTAÅNGEST och TRISTESS

Kommentarer
Postat av: Mom

Så sant som det är sagt !!! Kaffe är ett måste !!

2009-02-21 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0