Förutfattade meningar

Jag har gått omkring med en massa förutfattade meningar om folk i min klass. Jag blir så sjukt glad när jag blir motbevisad. Och detta är ännu ett steg i min uppryckning från neggo-natta träsket (citerar Mirre där lite....) Trots att jag har galet mkt att göra så är humöret på topp av nån anledning.
Satt på JMK hela dagen o diskuterade texter, när vi väl kom till seminariet höll jag på o somna knallfall i stolen.
O imorn ska jag upp ÄNNU tidigare o ut på fältobservation i gamla gymnasieskolan. Kan bli intressant.... hoppas jag!!!

Satt o tittade på nån gammal sån lista jag fyllt i på nån community o hittade svaret på
"Hur skulle dina vänner beskriva dig?" Hade svarat ;"hm beror på vilka, antingen pratglad o sprallig, eller tyst o rätt negativ...". Nu ska jag ta tag i det pessimistiska mig, o räta upp mej! Har märkt på 2 dagar att det är roligare att gå omkring med ett leende på läpparna än att hänga upp sig på småsaker eller gå omkring o oroa sig o va sur......go figure, hade väl vem som helst fattat jue!!!!
Men bättre att komma på det sent än aldrig!!!

Kommentarer
Postat av: Mom

Hmmmm hur många ggr har jag inte FÖRSÖKT att få dig att inse detta .... livet är för kort för att man ska reta sig , irritera sig , vara sur eller ens BRY sig om småsaker och dumma människor !

Lev livet idag, njut av det du upplever, njut av härliga människor i din omgivning och inse att du har ett härligt liv !!

2009-02-11 @ 02:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0