Keep smiling, keep shining!

Livet e så bra mycket enklare om man försöker vara glad.
Har testat en hel vecka att inte låta mig själv haka upp mig på småsaker, att inte genast se allt negativt, utan vända på det o försöka hitta nåt plus med en situation. Och det har gått rätt bra,vilket inte bara har märkts på mig själv o mitt humör, utan även på de runt omkring mig. Antar att jag inte är så rolig att umgås med när jag springer omkring som ett åskmoln...:)

Helgen till ända. REDAN. Får ont imagen av hur fort tiden går, galet fort!!!
Salstenta på Tisdag, så det blir Frescati imorn.
Sen på Torsdag har vi nytt kursintro ute på Konradsberg, o sen Naprapat
På fredag har jag föreläsning på den mindre bra tiden 13-15, så jobbigt när de lägger fl mitt på dagen, man gör inget vettigt innan o inte nåt vettigt efter.....särskilt inte på en fredag! Jag har iofs en hemtenta som ska in på måndagen efter ,så denna vecka kanske jag faktiskt tar mig i kragen!!!! Hoppas jag!!

Nu ska jag ta mig lite java:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0