Look into my eyes, look into my heart and see what you mean to me!

Alla som känner mig väl, och alla som jag bryr mig om hoppas jag gör det. Ni vet vad ni betyder.  Alla som betyder nåt har egna platser i mitt hjärta. Men just nu orkar jag inte riktigt uttycka det som jag borde.
Känner mig som en järndank, typ, om man ska försöka använda en metafor.... Sjuk, trött o stressad. men jag o Fan är halvägs över nu!! Det SKA gå.
Låg i mammas knä o tittade på House idag, ibland är det skönt att känna sig som om man är liten o inte har några större bekymmer. Ett russin i vardagen så att säga.
Men nu har jag suttit här o sammanfattat tre texter, fixat fallbeskrivningar o hoppas vara in-the-loop inför morgondagens seminarium.
På torsdag blir det JMK för hela slanten, jag o Lisa ska brainstorma till tusen. O det brukar funka, vi är bara lite sega i starten. ...

Har lite till o fixa sen ska jag soooooooova.

Kommentarer
Postat av: Mom

Man kan ju inte va' på topp jämt, eller hur ma petite grenouille ??

2009-02-26 @ 03:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0