Mållgan måste väl kunna motbevisas?

Man kan ju undra om det är 1a april eller nåt. seriöst! Att inte polisen kan motbevisa att en 120cm lång "mållgan" INTE körde en bil som de hittade en normalväxt existerande person vid är helt SJUKT. det måste ju va ett skämt. Kan man skylla på Mållgan ska jag oxå börja köra så fort jag skulle vilja o sen om jag åker dit så ska jag skylla på min egen  låtsas vän Ceciliga, det va inte jag det var Ceciliga som körde. funkade ju nästan på mamma när jag var liten, det var nämnda Ceciliga som gjorde allt dumt..... Sweet, då vet jag det. Men rattfull skulle jag aldrig köra, så som han som hävdade att det faktiskt var Mållgan som körde. Men seriöst , SKÄRPNING Sverige. Vad ska man skylla på härnäst.... Nån måtta får det väl ändå va på fjanterierna!?!?!?!?!!?
Kolla själva!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4350187.ab

Förövrigt är jag lack på Telia bredband, har uppgraderat men inte fasen gårt det snabbare. Skärpning där med!!!


Kommentarer
Postat av: Mom

Det är banne mig inte sant att man i Landet Lagom t.om kan ta till "bokfigurer" för att klara sig i rätten från en rattfylledom !!!!!!! Mållgan .... tror jag blir tokig !! Vi kan ju lika gärna lägga ned domstolsväsendet !! Kan du inte föreslå Ceciliga som statsminister ?? Skulle ju funka hur bra som helst !!

Visst minns jag Ceciliga ..... vi dukade ju t.o.m till henne under en period ..... det var då som du tyckte att vi kunde köpa ett syskon på ICA!!

2009-02-08 @ 02:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0