om en månad....

om en månad då är min tid på JMK slut, jisses va tiden gått fort, tycker nyss jag började där.... men det är över ett år sen, o jag har överlevt, Mems, Tom, Jos, PR, Pop, Kom1, Kom 2 , B-uppsats, o förhoppningsvis 2 kurser till.
det är skrämmande att tiden går så fort. Faktiskt.
Idag har jag varit där iaf o brainstormat över mitt o Lisas teoripaper. nu tror jag vi har kommit igång, men det brinner i knutarna, har en vecka på oss o på onsdag åker Lisa till Åre, o jag har en massa VFU o grejer som kommer ivägen.. Wellwell vi har klarat oss förut så det borde gå , med gemensamma krafter tycker jag!!

Pratade me Becca nyss, har tydligen brunnit i S-tälje. o stackarn som e BC där... var helt ensam. Galet!
Jag mailade kommunen idag o frågade om min VFu, fick svar p å10min, annat det än när man försöker få kontakt med de på skolan som är ansvariga, har inte fått svar på TRE dagar. SÅ mycket för organisationer som ska bry sig. Blir så less!!!

Ska iaf bo hos Mini o Morris vecka 14, Becca ska till varmare breddgrader, dvs Thailand,. Myspys, katterna är så goa:). Tycker om o kunna ha katter "till låns" blir ju så låst om man hade egen, o ingen kan ersätta Gustaf. han va bäst!! Smyge o Jasen va speciella de med ,men Gustaf va bara coolast. Morris är ju lite härlig han me, får ta me lite potatischips åt honom:) o Mini är som Miza, lite egen, o bitchig, men det är ju personlighet det med!!! Får ju inte glömma Yoda o Chewy heller. Yoda är faktiskt inte fet, sådeså, Bea o Fredrik får säga va det vill, man ska inte mobba individer med underhudsfett... haahha.
Men som sagt, mys me Morris en vecka ska bli skoj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0