Sämsta salstentan EVER!

Tänk er in i situationen att försöka skriva, men bordet bara skakar, som på en buss typ...
Sen att försöka sitta bekvämt, men stolen skakar lite då o då...
Sen att höra någon sitta o halvgråta bakom, men inte kunna vända sig om,
o slutligen inse att personen bakom är dunderförkyld, men andas måste man ju.
Det var min tenta det.... Personen framför kunde inte sitta still, allvarligt, hon rörde sig en gång i minuten. Tack gode gud för sudd!! O hon bakom var FÖRKYLD:/ samt satt typ o grät, men tentavakten hade typ 10 par ögon, så jag antar att om jag vänt mig om hade jag åkt dit för fusk.
   var öppen bok tenta, hatar det. Antingen ska de väl kolla att jag kan nåt, o inte låta mig ha böckerna, eller så ska det kolla att jag kan nåt ändå, o låta mig sitta hemma o skriva hemtenta eller uppsats! I det här fallet gick typ en timme åt åt att slå i böckerna för att hitta sidangivelser, men tillsist la jag ner det projektet. O skrev en fin rad på slutet av tentan att det hämmade min kreativetet samt tog för lång tid att hitta sidnummer. Jag kunde bättre utan böckerna. SÅDESå. typ.
   Efter tentan tog jag sällskap på T-banan med Maria, gick sen från Odenplan till Östra o fick vänta på tåget i en evighet:( Jag som var sååå hungrig. De sedvanliga tyska barnen med fyrkantiga ryggsäckar gick förbi, varför har alla de lika stela fula ryggsäckar??? en stilla undran.
Väl hemma åt jag sen lunch o kollade på Joey, o Vänner med systeryster.
 "oh what a nice name"
"if you like that you should hear my phonenumber"
HAHAHA ok jag är trött men fn den va bra!!!
    Nu e det då dags o skriva hemtentan i media. Men jag har nån slags ide' om att man efter 12h pluggande (igår) samt 4.5 h tentaskrivande vilket lett till RYGGONT (tack gode gud att jag ska till naprapaten på tors.) så får man unna sig lite time off, tänkte åka o träna, o sen kolla på House ikväll, nya säsongen drar ju igång. Sen sova,å så upp imorn. Jag är ju nästan värd det , tycker jag iaf. För är man för trött så lär man sig inte mkt ändå! Eller e det nåt jag bara hittat på för att komma undan... nej faktiskt tror jag att jag för en gångs skull har rätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0