Almost done:)

Känner mig nästan färdig med min andra draft av mediauppsatsen, det är nice!!
Ska jobba imorn, så jag ska bara läsa igenom allt imorn kväll, sen måste jag ha feedback. har stirrat mig blind på grejerna.....

Sitter o lyssnar på Daughtry, han e bra! Men det började med att jag lyssna på "Alt för Norge", som de körde när jag o Mirre va på Kos 2001, det var tider det, men jäkligt längesen..... time really flies!! Jag har så många fina minnen med Mirre, så det spelar ingen roll, vet inte ens om jag skulle vilja gå tillbaka i tiden. Vi har fortfarande kul ihop, men kanske på ett annat sätt:) Mer lättroade nu:) Men Alt för Norge, o "pappskalle" kommer Mirre bara fatta poängen med, det går inte att dela med sig av!

Var o träna idag, det var alldeles alldeles underbart, men satan va ont det gjorde, ÖVERALLT. Senaste veckorna har jag bara gått fram o tillbaka till V-tuna ett par gånger, samt skrapat rutorna på bilen. Det är ett litet träningspass i sig, eftersom jag har en spricka i framrutan, så jag måste skrapa på både in och utsidan.... mutter. men bilen rullar iaf!!!

Tycker egentligen att det är skönt att alla helgdagar e över för ett tag i och med onsdag, trött på att det inte är som vanligt, jag blir så sjukt lat, fast jag har massor o göra, sen har jag även lyckats skjuta lite på mitt dygn. sitter gärna uppe till 1 o sover sen till 10.30 INTE bra!!!!!! men snart ska det bli ordning på det me!!

En av mina nya feelgood movies är Mamma Mia! Bra film som spelades in på Skopelos.. vill till Grekland ja me!

Honey honey, how you thrill me, ah-hah, honey honey
Honey honey, nearly kill me, ah-hah, honey honey
I'd heard about you before
I wanted to know some more
And now I know what they mean, you're a love machine
Oh, you make me dizzy



If you change your mind, I'm the first in line
Honey I'm still free
Take a chance on me
If you need me, let me know, gonna be around
If you've got no place to go, if you're feeling down
If you're all alone when the pretty birds have flown
Honey I'm still free
Take a chance on me
Gonna do my very best and it ain't no lie
If you put me to the test, if you let me try

näe men jobb imorn då!!??!?!?!?!! YUP


Kommentarer
Postat av: Natalie

Bra blogg :)

kika gärna in i min blogg och där kan du se b.l.a dikter som jag har hittat på och tipser om jätte bra filmer :)

ha det så bra <3

http://nnataliies.blogg.se

2009-01-12 @ 00:48:10
URL: http://nnataliies.blogg.se/
Postat av: Natalie

Bra blogg :)

kika gärna in i min blogg och där kan du se b.l.a dikter som jag har hittat på och tipser om jätte bra filmer :)

ha det så bra <3

http://nnataliies.blogg.se

2009-01-12 @ 00:48:31
URL: http://nnataliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0