Done. I guess

Ok har skrivit klart opponeringen jag ska göra imornbitti. Äckligt nervös o det är sjukt tidigt att gå upp 8 o få hjärnan att funka oxå... mutter...
Satt o kolla på lite schema för VT09, ja gkommer behöva klona mig typ jämt. Helt galet att två olika instutitioner kan lägga så lika scheman. får se hur jag tar mig ur detta dilemma då det är FL på JMK som samanfaller med Sem. på LHS. hmmmmmmm obligatorisknärvaro...... jag som aldrig missar nåt eller går för tidigt. jag kommer hata livet fram till 20mars... men jag har satt mig själv i situationen, o det är så att livet som student måste ta slut sooner or later, helst sooner så jag får bita i det sura äpplet!!!
Nu ska jag sova, ser inte mkt... va på undersökning idag, är översynt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0