Musik skall byggas utav glädje! eller hur var det??

Hittade av en slump en låt en kompis gjort, o spelat in o sjungit... Allt jag kan säga är att musikvis va den bra! men sångmässigt.....det hörs att personen e svensk om man säger så. o det är tråkigt när verserna försvinner bakom musiken o refrängen inte bjuder på nå mer än 1-2 meningar... Men jag är ändå sjukt imponerad!

Taylor Hanson, min one and only när jag var 15-17, har gått o fått sitt FJÄRDE barn(killen är ett år yngre än mig), en liten Viggo. jisses, vart är världen på väg liksom?!?!?! Fast jag kan ju inte säga att jag är förvånad, han e ju själv nummer 3 av 7... Sitter o lyssnar på en låt från deras senaste album "The Walk" som jag faktiskt inte har... ska ta o köpa det, bara för att!! Läste också att de ska försöka släppa ett nytt album till sommaren. Bara de byter image, tror att de där The Jonas Brothers tagit över, riktiga härmisar men still, time flies, Hanson o dess fans, såna som jag, har blivit 10 år äldre. men jag känner igen soundet i låten! gör ni ? http://www.youtube.com/watch?v=mPAeOlTvcmo
Men detta är min alltimefavorite! http://www.youtube.com/watch?v=QeOnSioBEJY
Musik är definitivt ett glädjeämne!!!!!!!!!!!!!!! O jag kommer alltid gilla Hanson, för jisses vilka minnen jag har till de låtarna:)

"ISN'T IT STRANGE HOW IT ALL GETS A LITTLE BIT WEIRD SOMETIMES?" Så klockren text!!!  O "when you live in a cookie cutter world..."
 beat that suckers! 

THE Hanson brothers of today:)

Kommentarer
Postat av: Mom

Jisses vad tiden måste ha flugit iväg....... Taylor Hanson som var en liten söt pojke e' ju en SIGO idag !!!

2009-01-03 @ 23:07:40
Postat av: natta

shit...de är stora,haha:D

2009-01-04 @ 17:59:06
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0