Nutcase..

Jag måste be alla stackare som spelade TP med mig igårkväll/natt, om ursäkt, jag är en sjukt dålig förlorare när det kommer till såna spel, och dessutom hatar jag när folk inte spelar färdigt när man börjat spela ett spel, sen att klockan typ var 3, men ändå, jag o Hannes var ju en enda tårtbit från att vinna jue! o även om det varit Becca o Fredrik, eller Bea o Morris som nästan vunnit, så ska man spela färdigt, end of discussion. jag är nog ett äkta nutcase....
Men i det stora hela så var det en jättetrevlig kväll god mat trevligt folk kul musik osv.

Pluggat som en idiot senaste två dagarna. det känns. jag är äckligt trött i huvudet, o har ont i ryggen av allt stilla sittande, men pluggar man 200% så gör man. Det är bara o ro Fan i land. Tur jag kan ro då, heehhhhe (internskämt me syrran....)

a nä men böckerna väntar.

Kommentarer
Postat av: Mom

vad 17 har hänt med din blogg ??

2009-01-30 @ 05:23:24
Postat av: ELISE

jobbigt med massa plugg!

2009-02-01 @ 10:35:55
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0