Nytt år nya möjligheter?

Så säger väl alla varenda år den första januari. hmm ja den som lever får se!

2008 avslutades iallafall på en utomordentligt trevlig tillställning hemma hos mirre o krister. Trevligt folk, god mat, härlig stämning o ett värdpar som hette duga:). Spelade tärningsspelet me presenter oxå, i sista sekund förlorade jag mina turkiska peppar till henrik bredvid, men han var snäll o gav tillbaka dem, tur jag hade att han inte gillade lakrits:) han fick iofs mina, och andras, partypoppers.. 36 stycken, men han delade broderligt med sig, så det var färgranna pappers grejer all over the place haha.
Riktigt nice kväll/natt.
Var nere på Norr Mälarstrand vid 12 slaget. Väldigt fint. såg massor av fyrverkerier, men Skansens var nog störst o finast:) Tog sällskap till Danderyd me Sofia o hennes Mike, det var skönt, e ju så där skoj o röra sig vid T-centralen själv mitt i natten...
Nu e det ju då Januari, min hatmånad. mer än så tänker jag inte utveckla, för då bryter jag mitt nyårslöfte redan dag 1, o det är ju inte så bra kanske.. Kollade på Ivanhoe idag, o segade runt i pyjamas hela dagen, då känner man sig mindre duktig, men imorn ska jag plugga! o i helgen ska jag jobba.

men God fortsättning alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0