Splittrad

Känner mig galet splittrad, över många saker i mitt liv just nu, men mest av allt över skolan.
Splittard över skolan på så sätt att jag inte har så mkt koll som jag vill. Och jag börjat fundera i banor som att jag kanske inte klarar att plugga dubbelt. Men andra har ju klarat det, så då borde jag också göra det ELLER?
Vart som jag trodde problem på JMK idag, hade ju inte fått nån kallelse, men en bekräftelse från KUB. så jag gick till uppropet o de var ju inte direkt trevliga o tillmötesgående. Jag ska vara glad att jag får studera där, i princip Nu e det ju så att såååå häftiga är de inte. Enligt mig. så jag var väldigt irriterad på dem när jag gick o åkte till Konradsberg för den infon. Sen ringde de från JMK o sa att jag var antagen. Nice, typ, men nu gillar jag inte dem längre. ALLS.

Trött som få och måste upp kl 7 imorn bitti. mindre skoj, men börjar man 9 så gör man.......

Har redan sålt en bok sjukt nöjd!! Lämna in dem i fredags o redan har en gått:) gillar det systemet. ska gå o kolla efter mina kursböcker också. bättre o gynna en student än att gynna akademibokhandeln!! Som f.ö slutat med stämpelkorten. Snåljåpar!!! men det är alltid roligare att ha nya böcker, fast ekonomiskt dumt!! haah.


Kommentarer
Postat av: Mom

Klart att du känner dig splittrad, det är ju en totalny situation !!! Kommer att gå bra ska du se !

Var ÖVERLYCKLIG att du lyckades kränga några dammsamlare från bokhyllan istället !!

2009-01-24 @ 02:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0