V08M1 is no more

Idag går min klass i graven, V08M1, det var kul så länge det varade.

hade in opponering i morse. Tyckte inte att jag fick  så mycket att stå till svars för angående min egen uppsats, o fick inget svar eller ens gensvar på opponeringen på de andras uppsats. Olyckligtvis opponerade vi på varandra pga lite avhopp o grejer.
Efter opponeringen stack jag till Frescati för o skriva ut mina arkivexemplar o bränna cdn man ska lämna in. Sjukt stol att jag klarade det sistnämnda:) heheh.
Sen har jag sprungit runt på stan o inhandlat diverse grejer, sånt trist som bläckpatroner, plastfickor o en penna man kan skriva på CDs med. Nu e jag tillbaks i skolan o har precis lämnat in alla arkivex. Så nu väntar jag bara på utvärderingen som börjar kl 16. Sen e det slut me grundkurs i MKV. kandidatkursen o LHS grejerna börjar på måndag, kommer bli ett hektiskt liv i 10v. men  som en kille jag så på TV häromveckan sa
"IF YOU SET YOUR MIND ON SOMETHING, YOU CAN DO IT" så med hans motto i tankarna ska jag väl klara av det!!!

Jobb i helgen, kommer förmodligen bli ett h-vete när halva styrkan av oss som är där mår dåligt o en är borta.....
mamma fyller år i morn oxå. fattar inte att halva januari redan gått, tiden bara flyger förbi o jag hinner fasen inte nånting...... tycker jag iaf.

näe nu ska jag sluta babbla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0