Världens mysigaste middag.

Åkte hem till han med stort H igår efter jobbet. O han överraskade med sina kockkunskaper(jag visste ju att han var en hejare på o grilla). Fick en supergod jättemysig middag. bara sådär, på en tisdag. Vart jätteglad! Han är så snäll, nästan så jag blir bortskämd... :)

F.ö är det väl ingen som bryr sig så värst om Zlatans hand... WHO CARES???? Skriv om Sim VM framgångarna istället. Sarah Sjöström o tysken som slog Phelps är 1000000 ggr intressantare o läsa om än hur nån handoperation gick för en av de största divorna som kliver omkring på vår jord........

Läste om "det fattiga sverige" visst tycker jag synd om de barn som inte kan åka iväg på semester o dyl. men som jag skrivit förut, det är MÅNGA som inte har råd, i alla åldrar.

Jobb nu då, var ju duktig o gick upp o tränade i morse:) Go me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0