Regn, o mera regn

Det är JUNI, helt galet, hur gick det till??? tyckte nyss det var typ februari... jisses.. har genomlidit en halv termon 200% studier (gör aldrig det!!!) o så en halv termin "bara" 100% med hejdundrans massor o göra o läsa.... Har NÄSTAN sommarlov ,sista hemtentan är inte rättat o Torgunn är lite läskig, så vi får se hur det går......

Bror min har tagit studenten. Lillebror har blivit stor. USCH... inte ok. han är o förblir liten, sådeså!!!! Men trots regn verkade han nöjd o glad me studentdagen!!

Jobbat hela veckan, o bemanningen är inte o leka med.. 2 man kort känns!!! o även 1 man kort... jisses va uppe i varv man är efter en vecka med INGEN dag fullbemannad.... mutter.... Det låter kinkigt, men man blir helt lamslagen i hjärnan tillsist, men nu är det tänkt att jag ska vara ledig tom nästa söndag, får se hur det går..... haha. nån ringer väl nån dag.... men INTE tisdag för då ska jag ut o springa 5km.... får se hur det går......det SKA gå! bara MÅSTE ,jag kan om jag vill-eller hur e det man brukar säga.....

Förövrigt är jag sjukt less på dagens ihärdiga regn.. ORKA- NEEEEEEEEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0