Allt för att slippa plugga....

Lovar du ...

Lovar du att vara ärlig? Det får vi se
Du heter: Nathalie
Smeknamn: Natta, Natly, Nat, Nattis och Sickis!?!
Låt som när du är ledsen sörjer till?:  Tears in Heaven

Beroende av:   Kaffe och tuggummi

Vad tror folk om dig?:  inte den blekaste
Stämmer det?: .....

Vad får du oftast komplimanger för?:  oftas o oftast. minns inte sist jag fick en komplimang, mer än för nya frisyren.
Vad säger du för att imponera på någon?: Haha, säkert en massa dumt....

Hur imponerar man på dig?: Intelligens och humor slår alltid högt

Brukar du skratta för dig själv?: haha ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Och självklart var det jättefel på datorn"

Var bor du?: Sthlms län

Trivs du där?: Jodå, men tror att det är bra o vidga vyerna också!
Äger du några converse: Slängde dem för nåra månader sen

Sprit, cider, vin eller öl: Helst vin, mindre gärna cider.

Brukar du bli för full: Händer väl alla nån gång!?

Vad har du för mobil operatör: Comviq

Är du allergisk mot något: Nickel, vissa färgämnen, o sånt där i nya lakan o vissa tvättmedel, o alla mascaror utom MF

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är, allt från "hej det är Nathalie" till "hej pappskalle":)
Vem ringde du senast?: Lisa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ses på fredag

Antal timmar sömn inatt:  hmm 6-7 nåt

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja, 9.5 fall av 10

När mår du bra:  När jag får skratta på riktigt o när jag simmar

När blev du fotad senast: Oj, hmm av Mirre i lördags

Hur känner du dig nu: Stressad och trött och uttråkad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart o grått o blått
Vad tycker du om fötter: e ju ganska bra o ha så man kan stå o gå
Vad saknar du: Just nu mina gamla USA kompisar

Hade du en bra kväll igår: Ja, kollade på House!

Favorit dryck på morgonen: Te

Rakar du benen: Ja,noga på sommaren, sporadiskt resten av året när man ändå har jeans

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent för mitt eget bästa!

Är du blyg?: Hmm ja, beroende på situation

Sysslar du med någon idrott: Jag har tävlingssimmat, nu gymmar jag, men ska köpa simkort snart!!

Vill du hellre ha mail än brev: Näe jag älskar att få snailmail!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: NEJ

Har du spytt offentligt: Nope

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Snacka me andra killar o se livet från deras perspektiv
Är du nöjd med ditt liv: Ja men orkar inte va student mera snart
Är du bortskämd: O ja

Vad gör du i morgon: Har seminarium i 3 timmar o sen måste jag förbereda en opposition oxå.

Vad är det värsta du vet?: Orättvisa, elaka människor o egoister o en massa annat

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: det är olika

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Oj, Tobbe Trollkarl e ju en favorit, kommer långt på o va positiv!

Vad längtar du till?: Terminsslutet o sommaren!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, jag tror det

Vad använder du för shampoo?: Herbal Essescences

Vad är det finaste du fått?: ingen aning, inget materiellt iaf

En speciell dag du minns: 080425, 030721 och 010607, ledsam/skräckblandad förtjusning/glädje!

Hur gammal är du: tjugosju

Tycker du om någon just nu: tycker om på va sätt?

Du samlar på: pengar typ

Gröna eller röda äppeln:  vicken som

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.

Gillar du golf: NEJ

Vilken tid gick du upp idag: 09.18

Har du sovit i din egna säng inatt:  japp

Har du strumpor på dig nu: ja

Är det okej att gråta: ja varför skulle det inte vara det

När grät du senast: Förra veckan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Sånt händer inte mig

Bär du glasögon eller linser: terminalglasögon, som jag inte har just nu dock.....

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på om jag ska jobba eller inte, men tidigast 8.45
Har du piercing: Nej, nickel allergiker jue

Vill du gifta dig: tveksam

Vill du ha barn: JA

Solar du ofta: bara ute på sommaren!

Är du bra på att laga mat: NEJNEJNEJNEJNEJ!

Är du flygrädd: Apselut inte

Hur vig är du: stel som en pinne typ

Är du musikalisk?: Icke

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: choklad

Tror du på ett liv efter döden: vet inte

Tycker du om sushi: ja men vågar bara äta det i USA

Vad äter du helst när du ser på film: kaffe me nåt

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Nej, har gått igenom för mkt plågsamt, mer rädd för räkningen när man går ut!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll, jag hatar mornar o mornar hatar mig, men det går framåt!

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja de händer
Biter du på naglarna: nope
Röker du: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: det varierar

Senaste låt du hörde: Bitch med Meredith Brooks

SLUT, nu ska jag sova orkar inte plugga mer!!
ÄR sjukt trött på VFU människorna, tror de man lär sig nåt när  man får gå omkring o skämmas för att man känner sig som man tränger sig på o är ivägen, som nåt jäkla välgörenhetsprojekt....Nån dag ska jag författa ett email till min utbildningssamordnare, för så här borde det inte få gå till. Det är inge kul o känna sig som ingen bryr sig, o det är ändå jag som straffas i slutändan o inte får en examen. Skärpning folket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0