Barns perspektiv och barnperspektiv...

Pheww
har precis-hoppas jag - skrivit färdigt mitt material inför morgondagens muntliga VFU redovisning o nu kan jag barns perspektiv och barnsperspektiv och skillnaderna emellan...
hemtentan är inte riktigt klar... mitt mål e att orka fixa med den ikväll o imorn kväll, efter det att jag o Lisa vart i Nacka forum o gjort vår visuella analys, så att jag kan lämna in den på torsdag. deadlinen är på fredag men jag vet inte om det är värt att sova oroligt en natt till... får se vart jag slutar...

Nu ska jag sticka o klippa mig strax, eller hmm om ca 30 min-VÄLBEHÖVLIGT!! hej då 3dm utväxt o slitna toppar..
men tills dess ska jag döda lite tid här på Campus K och läsa igenom hemtentan ännu en gång.......

Kommentarer
Postat av: Mom

Johanna gjorde ett kanonjobb som vanligt !!! Snyggt !!

2009-03-18 @ 01:19:54
Postat av: Mom

Johanna gjorde ett bra jobb som vanligt !! Snyggt !!

2009-03-18 @ 01:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0