femton nyanser av svart..

det har hänt igen, har haft en kund som vill se hur svart ser ut. Svart är väl alltid svart? eller finns det 15 nyanser av svart???  inte i min värld, men tydligen i andras......
Har massor o läsa men har jag kommit nån vart, nope. Har ju jobbat hela helgen:)
Igår var vi ute o åt. Becca, Malin, Emma, Jenny, Fredrik, Bea o jag. Sen försvann halva gänget, men vi Vallentuna/Kyrkbybor stannade kvar o försökte hitta en kul stämning. Kul hade jag iaf, men sen dog det liksom lite..... PÅ bussen hem höll jag på o avlida av kaffeabstinens..... o somliga gjorde det ju inte bättre med o suktas.... wellwell.

NU då lite plugg innan Parlamentet o Beck. var fasen bättre för studierna innan de kom på att sända bra tvprogram på söndagar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0