Imperiet, Ebba Grön och Björn Rosenström

Har suttit o pluggat hela kvällen, och dagen i princip. Lisa blev "återställd" från sin matförgiftning, när hon panikade över att inte få fram någon vettig diskussion... Men vi jobbade på bra idag måste jag säga!!!!! Team Work så det hette duga!!
Nu ikväll har jag spånat lite på diskussionen själv, sen om jag fick ur mig nåt vettigt är ju en annan femma.
Satt iaf o lyssnade på "Var e vargen", "Die Mauer" och "Blåa sockiplast" samt lite annat av ovannämnda kompositörer. Stackars syskonen som får stå ut med mitt försök till sång.

Pappa har skaffat nån grej som kan flytta över VHS inspelningar på DVD, kom på att jag ska be honom fixa mina Ministrålar band, kan ju va kul o ha kvar, måste bara hitta dem först, kan ju va de omärkta VHS banden kanske...

NU e det dags o sova. Kommunhuset kl 08.30 imorn..... undrar vad man ska göra så länge som till 14.30... o hon på kommunen e nog lite sur på mig, men vad ska man göra liksom... jag måste ju få info o ingen orkar ge mig den, får jag ta reda på den själv. annars kommer man ju ingen vart jue.
Ska man få nåt gjort verkar det som om man MÅSTE ta tag i det själv, trots att man har STORA organisationer bakom sig. INte bara i mitt fall är det så....

Kommentarer
Postat av: Mom

Helt riktigt !! Man är sin egen lyckas smed !

2009-03-04 @ 00:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0