Jag e fisk jag:)

Fisken är sist i zodiaken och har lite av alla stjärntecken i sig. Fiskkvinnan är fantasifull, begåvad och mycket intuitiv. Det är ofta svårt att identifiera en Fisk eftersom hon acklimatiserar sig till omgivningen. Hon har inget behov av att vara en stark individ utan vill gärna tillhöra en grupp. Ensam är Fisken sårbar och utsatt. Hon föredrar att uppträda i stim och är då förtrollande och mäktig.
   Månadens råd: Hämta kraft och lugn under den här perioden.

Hmmm inte möjligt att följa råden. O det vettefarao om det stämmer allt det där.... men som sagt, jag har lite av alla stjärntecken i mig:) Sen e jag ju nästan Vädur.....

NU ska jag sova, ska upp om 6 timmar..... bra jobbat inte! me tanke på att jag har muntlig redovisning OCH ska göra en visuell analys imorn.. vojnevojne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0