Jag vet inte va deee eee...

Lite macken inspirerat

jag längtar bort, inte från de i min närhet, men bort, eller till nåt nytt. Mitt liv har blivit nåt slags rutmönster. Något som blir lite monotont. skulle behöva nått nytt o göra. Det kommer iofs i höst, när jag ska ut o praktisera, längtar med skräckblandad förtjusning. Undrar hur bra man är liksom...... usch. men oj så kul!!

Är 6 år sen i år sen jag flytta till US of A, och 4 år sen jag flytta tillbaka. Helt sjukt. vart har tiden tagit vägen??? Time Flies,lika maaaaaaaad.

Nästa vecka ska jag bo hos Morris o Mini, Morris e en liten gos, precis som jaggero.....:) Mys!!!!!
Sen ska jag ju ut på en mass VFU, 3 dagar istället för 2, va e det för stil?!?!? haha närå, de tär bara en timme på måndag o de ska la gå!!!

men först en dags jobb imorn. Knäckte till knät idag så det gör så ont att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen... känns som om nån sitter o drar en skruvmejsel rakt igenom så fort jag går.... menmen lif'e's a bitch!!
Går nog över!!

Nu ska jag soooooova men först ställa om alla klockor:)

Varför jobbar alltid vi helg på den helgen tiden ändras??? ORÄTTVIST JUE!!!

Kommentarer
Postat av: Bellaaa

Fin blogg du har:)

2009-03-29 @ 13:20:28
URL: http://bellaros.blogg.se/
Postat av: Bellaaa

Fin blogg du har:)

2009-03-30 @ 17:38:37
URL: http://bellaros.blogg.se/
Postat av: Anonym

taack :D

2009-03-30 @ 17:40:00
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0