Lärarkonferens

Har varit på min första "riktiga" VFU dag, som dock inte innehöll några lektioner med elever. Var på rundvandring, i en skola jag typ hittade i. Sen pratade vi, jag o en annan tjej som oxå ska va där, med programansvariga Rosie. Sen fick vi sitta o fördriva tiden i centrum till kl 15 o fick då va med på en 2 timmars lärarkonferens. Som var så mkt intressantare än jag trodde.:) Men jag fick ju inget observerat, men tro mig onsdagen kommer bjuda på massor av sånt.... no shit. 8.20- 16.30...... Joråsåatte.. men det blir nog skoj!!!!! Hoppas jag.

Har precis lämnat in, dvs lagt upp på internwebben. det arbete jag o Lisa knåpat ihop om Målgrupper i marknadskommunikation. Ringde henne för o stämma av, o man blir ju lite avis när man hör sorlet från en restaurang mitt i veckan...... o vet att hon inte e i St-hlm. Men hon e värd det!! o e ju tillbaka på måndag:)

Nu ska jag ta o sova, är äckligt trött trots att jag fick sova till 8, o dra mig till 9 imorse. eller fick o fick, jag gjorde, enda sovmorgonen den här veckan jue!!!  Imorn måste jag upp 7.50 o sen jobb hela helgen igen, sen e jag ledig från jobbet 2 helger i rad, men de ska fyllas med .... gissa...... plugg. men iaf, så e detbra, så jag kan koncentrera mig på det. Fina grejer.

Over ' n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0