Man ska aldrig upphöra att förvånas!

Har varit på VFU från 8.20 till 16.10 idag. O jisses vilken dag. Jag kan inte sätta ord på den. Eleverna i den klass jag var i behöver en rejäl "åthutning" jisses va respektlösa o struliga de var. Egentligen tror jag att de är trevliga o så, men de behöver struktur. Seriös struktur. O regler o nån de respekterar. Typ min gamla spanska lärare. ÄR helt slut, orkade inte ens åka o träna. Så det blev hem, kolla mail, åka upp till Mini o Morris o ge dem mat o sen hem o skriva rent fältanteckningarna från dagen. Ska dit igen imorn, en lektion. sen får det vara nog. .....

Anser att snön bör försvinna. Det räcker nu, Enough is enough!!!

a nä men sänd en tanke till mig imorn, så jag inte öppnar munnen o säger vad jag egentligen tycker o tänker om klassen. Var min klass ens så här barnslig?? Tror inte det. Även om det sägs att ungdomar av idag är mer moderna o vuxna tvivlar jag , tror det beror på, "Don't judge a book by its cover" so to speak,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0