Namnkalas o en gröööööön dag:)

Idag har jag vart på namnkalas för Saga, o vilken söööööt liten tjej det e:) O storasyster Valkyria är en riktigt söt busunge hon me:) Skoj o träffa Izza me familj igen:)
Kom dit körandes på två hjul eftersom jag jobbade hela dagen, o folk inte inser att även butikspersonal faktiskt också har ett liv utanför jobbet.... Så det tog ett tag o tömma butiken, o sen räknade jag kassan 2ggr, va lite trött i huvudet så det stämde inte första gången.
Var rätt mkt att göra idag. Kampanj o grejer. Hade matchat naglar och diadem med den otroligt smickrande gröna tröjan vi måste ha på oss.... ska det va så ska det:)
La en massa ordrar. Både på varor o reklamationer... det är jobbigt o man blir galet trött, men det är kul när det händer saker!!!

Nästa vecka är det dags för VFU, lite nervös, intervjuer är inte min grej alls...o sen har jag insett att jag förväntas läsa örtifjorton sidor till på torsdag.... suck, hatar o stress läsa. för efter torsdag så har jag 14 undervisningsfria dagar. kanske man kunde fått läsa då kanske!?!?!?!? Men icke.... suuuuck.

Ska sluta klaga o krypa ner i sängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0