Skolmat o tantkorg...

Idag har jag haft en intressant dag, har följt en speciallärare hela dagen. Träffat på en massa elever med olika behov av extra stöd, mkt lärorikt!
Gjorde även något jag inte gjort på åtta år. jag åt i en skolmatsal..... Helt galet. same procedure as every year liksom, men i den matsalen jag var har jag bara varit en gång, för vi fick egentligen inte äta där. men smög in-fast betalade för oss- en gång i 3an. Helt galet... Skolmat... wellwell, det var gott!

Efter den låååånga dagen så gick jag på Hemköp, o jag hatar de nya tantkorgarna man ska dra efter sig, men efter ett tag blev det så tungt att jag var tvungen... jisses.....

Nu har jag o Lisa även författat ett svar på vår lärares kommentarer om vårt metodpm.

ska bara läsa ca 200s till tors morgon... SUCK... wellwell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0