Specialpedagogiska utmaningar

Tror jag är en sån nu.... shit fattar inte riktigt upplägget på nya kursen, men det kanske klarnar. Hoppas jag. Sista veckan med 200% nu, SWEET!!!!!
JMK imorn me Lisa o Metodpapret. LHS på torsdag o så sista dagen på JMK på fredag, skumt, o lite ledsamt, men det ska bli så skönt att gå ner i studietakt! Även om jag vill så är inte ens jag Superwoman!!

INte mkt nytt under solen annars. Snön e tillbaka, den ville vi inte se igen. Tror att vi ska göra så att vi byter plats på jul o påsk, för på julen när man vill ha snö, då är de tgrönt utanför köksfönstret, o på påsken när man vill ha det grönt, då är det vitt. Ska ta o skriva till Tomten o Påskharen o lägga fram min proposition tror jag.

Nu ska ja gglo lite på min nya fiiina TV som inte behöver värmas upp, jag behöver inte ens gå upp ur sängen för att stänga av o på den, det ni!!! High Tech!!!!
Men sen ska jag la sova tror ja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0