Tänkvärt!

När Du tror att hela världen vänt ryggen åt Dig, titta en gång till,
det är troligtvis Du som vänt världen ryggen.

D
et är nog så, när man tänker efter.

Är så läskigt trött på att plugga, men har sisådär 200 sidor kvar o läsa idag. Sen imorn bitti ska jag o Lisa försvara vårt teoripaper, men om jag räknat rätt, så har alla mindre än 10min på sig, detta inklusive opponent, respondent/er o lärare, per paper. så jag tror vi kommer gå levande därifrån. Hoppas vi slutar i tid bara så jag hinner ut till LHS o hämta min tenta..... hoppashoppashoppas!!
Sen ska jag till naprapaten imorn oxå, o det är jag fasen värd, tycker jag nästan, eller, kanske inte jag, men min rygg.....

3 veckor kvar med 200%, o 3 veckor med examination, life's busy, like hell, men man vet ju att man lever iaf. Dessutom har jag lärt mig att uppskatta att få sova ÄNDA till kl 8 på morgonen, haha. Allt har nåt gott med sig I suppose....

Kommentarer
Postat av: Izza

Hehe de är nog rätt, fick mig å tänka på Puumba:

Lämna det bakomflutna framför dig :O)



Kram kram

2009-03-10 @ 08:42:57
Postat av: Mom

GRATTIS än en gång till kanonbetyget ! Sträck på dig vännen !

2009-03-11 @ 03:27:05
Postat av: Anonym

D va en gång två sandkorn, plötsligts a den ene till den andre, kompis jag tror vi e omringade!!! ahahhahahahahhahahahhaa, well du kan ju höra mitt skratt redan right?;) den piggar upp!!! you're doing great sis=)

2009-03-11 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0