CoffeeCoffeeBuzzBuzzBuzz

YAY!! Jag o Bea var på-ja ni läser rätt- Ben&Jerry's i Gamla Stan, i SVERIGE.... världens godaste glass har tagit sig hit på mer än burk. Numer finns en Scoop store inom räckhåll... Like the good ol' times i Kirkland.... Fanns fler sorter i USA, men de ska ju alltid vara mer o större där;). Menmen hade en Brownie Sundae, tyvärr..... för jag gillar ju inte grädde o jag tror fasen det var mer grädde än glass i bägaren.... mutter.. menmen fick iaf tag o på en kula av min favvo från Kirkland, CoffeeCoffee.........:) LOVELY for my tastebuds!!!!!!!!!

Strosade runt lite längs drottningatan o sen bar det av hem! NICE!

Får snart krupp på min dator.... den har dåligt virtuellt minne uppenbarligen. Har försökt ta reda på hur man kan fixa till det, men det vill sig inte riktigt. Dessutom fick mammas skrivare DAMP i morse... Sju svåra år.... jisses, datorer är bara bra när de funkar!

Föreläsning imorn bitti, så sova nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0