Femton gastar på dödmans kista joho o en flaska med rom...

haha. Maria kom fram till att det var bäst att utesluta sina rom vanor i presentationen av våra studiestrategier vi var tvungna att lägga ut på moodle. o det kanske var bra!! För hon är allas vår sjörövarfabbe, eller kvinnliga variant av jack sparrow om ni så vill:)

Veckan har gått segt, ny kurs, som verkar intressant men MYCKET o läsa. o som vanligt hittar jag på annat då.... mutter.. måste bli mer disciplinerad...

har ledsnat på vädret rätt rejält. hatar o frysa...

läste en artikel om vägar o sånt i st-hlm, nåt ärkepucko vill finansiera nya vägar med höjda trängsel skatter, trängselskatter på Essingeleden OCH höjda kollektivtrafikpriser.... Hör personen(personerna) ifråga hur sjukt det låter. man kan väl inte höja båda. O dessutom kostar det hutlösa 60kr att åka in till stan. Det är INTE ok. Så det blir väl till att damma av gamla cykeln ordentligt om det där träder ikraft. för om jag så ska cykla till Konradsberg så betalar jag inte mer än jag redan gör!

Kommentarer
Postat av: Mom

Mmmm känns extra trist att skicka iväg 283 turister till Cypern...... skulle visst bli uppåt 30 grader varmt där idag !!!! Suck , man skulle ha varit född i en öken , det har jag alltid sagt !!

2009-05-08 @ 06:38:53
Postat av: Söta jag (Lola)!

Ska vi premunera via bloglovin? Säg till när du lagt till mig så läger jag till dig!



Söt blogg du har.



Kram och puss Lola

2009-06-14 @ 13:36:09
URL: http://kramizzzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0