För gammal för att gå på Grönan??

Jag tror egentligen aldrig man blir det, bara rent fysiskt. Känns som om en ångvält kört över mig ett antal gånger. Men det var nästan värt det. för det var jättekul!! Enda minuset var att Insane inte var igång.. eller jo sista timmen, men inte till 100%, så det blir till o ta sig tillbaka o testa den!!!

Nu är jag i princip klar med min äckliga hemtenta. den var inge rolig o skriva alls... hade kunnat vara så kul om läraren varit mer engagerande.... well well. Lyckades spara upp den i min SU mapp, så ska ta o korr. läsa imorn efter horror fl. o sen lämna in den. må det bära eller brista.....

Sova nu!!!

Kommentarer
Postat av: nattts

Man är aldrig för gammal för Grönan ! :D

2009-06-12 @ 16:00:01
URL: http://naaattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0