Inte jag heller!!

Läser i Aftonbladet att Zlatan "inte ens kommer titta på VM", nu vet jag inte hur det är, för jag läser aldrig nåt om honom. Men om han inte kom med i VM truppen, säger jag bara HAHAHAHAHAHAHAH, j-la diva, där fick han!! Finns många som kan mäta sig med honom, o mig veterligen gör han aldrig bra ifrån sig i landslagssammanhang.. Han är mest bara divig, så divig att det är pinsamt. Å andra sidan så tittar jag aldrig på fotboll, o bryr mig inte så mkt hur det går i VM, så jag kommer inte titta jag heller. För mig är det Hockey VM som gäller!!

I övrigt är jag trött på o va student, nån måtta måste det va, men icke... jag o min uppsatshandledare stretar åt olika håll... så jag måste försöka göra som hon vill för o bli klar, men då blir det inte en uppsats jag kan stå för, det intresserar mig inte så mkt.....menmen allt för att bli godkänd!!!

Måste bara få tillbaka studiemotivationen... den kanske infinner sig, kanske inte. den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0