Nån gång måste det va slut på snö!

Man kan tycka att det borde ta slut på nederbörd. att det nån gång skulle sluta snöa. Men kylan håller sig på den nivån så att det hela tiden varenda dag singlar ner vita flingor som hånflinar en i ansiktet när man precis skottat uppfarten ren. Jag e trött på snö. Om jag fick välja skulle jag alla gånger välja regn, trots att jag vart trött på regn under hösten, men regnet försvinner, regnet tvingar mig inte att skotta, skrapa bilen, halka eller pulsa i knädjup snö.... NU måste det sluta snart.

Så här skottar några av mina grannar, på fel sätt alltså. De måste ha nåt fel i sitt tänk... Hoppas de slutar när mamma nu sa åt dem! INTE ok!!!


Utöver snön så är livet helt ok, försöker finna motivation att plugga till tentan. Jag har tenta nästa torsdag... det borde ringa nån panikklocka i mitt huvud, jag e på nåt undermedvetet sätt stressad, men inte så som jag brukar. Mer apatisk. jaha, tenta, jaja..... INTE BRA.... måste rycka upp mig, tenta är ju om en vecka..... tur jag e ledig i helgen.

Var o såg Drömmen om Herrön förra veckan, den var bra. Kanske inte om Killinggänget var way back when, men bra!!! O i lördags var jag o H o gick på Djurgården o tittade på "Djurgårdsljus" grejen www.djurgardsljus.se . Det var fint, o mysig att promenera runt där, istället för att som vanligt krypa upp i soffan framför en film. Trotsa kylan o göra något utomhus. Mys på hög nivå, men kallt.. Men helt klart värt att se!!!!

Tänkte ta o ge mig iväg till gymmet o köra combat ikväll, var ett tag sen, men idag har vi ingen FL på B&U kursen:) så då hinner jag. annars är det mest varannan söndag jag tar mig dit o kör, men förra lediga söndagen var jag förkyld så då gick det inte. Lite surt. jag älskar combat, man blir så trött men så glad efteråt!!! www.lesmills.com



Imorn tänkte jag ta mig till simhallen o simma lite. Var i tisdags med H, men tänkte det skulle va skönt att gå en gång till. O han är o skriver en tenta då, så det blir till att gå själv. Det gör mig egentligen inget, men det är trevligt med sällskap, man blir lite mer triggad att ta i, fast jag är rätt bra på o trigga mig själv också.  Kanske kan rensa hjärnan när det bara e jag o vattnet, så jag hittar lite studiemotivation, yeah right... drömma kan man.



Näe nu ska jag väl iaf ta o försöka läsa Lpo 94 Lpf94. så har jag tentapluggat lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0