Snöskottning....

Ägnade förmiddagen åt att plugga lite, men då det blev en miljard grader, minst, inne så begav jag mig ut. Solen lockade lite också.. o det faktum att det bara var -4grader ute:) Tog iaf tag i att skotta av taket på uterummet, det är bara i plast.... Sen började jag skotta av själva altanen. den var RÄTT isig.... Höll på i 2h, sen orkade varken armar eller ben mer... När man inte orkar med skyffel och armar är min strategi att hoppa på snön, det funkar så länge man har kraft kvar i benen. Nu är jag rejält utpumpad, men sur över att det är en snöhög kvar, som är så full av is att den verkligen inte vill lossna. Men kanskekanske om det blir lite sol nån dag till....

Fick lasagne av mamma till middag, väldigt trevlig överraskning, Min favvorätt. Jag kan äta lasagne i en vecka utan att tröttna, om den är god som mammas förstås.:)

Nu ska jag iväg till Bea, om jag inte somnar innan... Snöskottning är fasen inte lätt, snö väger ju hur mycket som helst, eller så e det jag som e klen. Men jag ska inte klaga, finns de som har det värre än lite snöskottning. Fick ju förena nytta med nytta iallfall. Svetten rann värre än efter ett Body Combat pass:)

Jag ska iallafall INTE kolla på Melodifestivalen, det är ett som är säkert, huvaligen....

Imorn blir det väl tentaplugg igen... o så e det Combat!! YAY!!

Kommentarer
Postat av: Viky

Nu går snön förlångt tycker inte du det?

2010-03-17 @ 17:14:36
URL: http://virryirry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0