Vasaloppsmorgon

Hade ställt klockan på 06,57 för att jag trodde att Vasaloppet började 7 men,, det började 8 SUCK, dessutom ville inte riktigt TV funka så det blev en dålig Vasaloppsmorgon. Åkte o tränade o beundrar de som Vasaloppscyklade i 4timmar... typ... galet!!

Sol men kallt idag, kanske kan man dricka kaffe ute om man sätter på sig tjocka vinterjackan:)

Sportlovet är nu slut, usch va fort det gick..... wellwell, det va skönt att va lite ledig iaf:) Har jobb som väntar när jag kommer tillbaka, har inte rättat allt jag skulle pga brist på kopiator....

Nu måste jag gå ett varv med dammsugaren, H sa han skulle göra det, om ett halvår, inte ens kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0